RODO

Informacja Administratora Danych Osobowych

 

Drodzy Uczestnicy wydarzeń i innych form działalności Fundacji Dobrej Muzyki!
W związku z obowiązkiem informacyjnym na podstawie artykułu 13 RODO, prosimy, abyście zapoznali się z informacją Administratora Danych Osobowych.

 

Załącznik nr 1 do Uchwały nr 1/2022

FUNDACJI DOBREJ MUZYKI

z dnia 16.09.2022

 

Polityka bezpieczeństwa danych osobowych

FUNDACJI DOBREJ MUZYKI

W tej polityce znajdziesz wszystkie informacje na temat naszego postępowania z danymi osobowymi. Jeżeli bierzesz udział w naszych wydarzeniach, współpracujesz z nami, odwiedzasz naszą stronę lub nasze media społecznościowe, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Z polityki dowiesz się: jakie dane osobowe, w jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy oraz jakie są Twoje uprawnienia, a nasze obowiązki. Dla Twojej wygody zebraliśmy informacje w formie spisu treści.

Spis treści

  1. Kto przetwarza Twoje dane osobowe? 1
  2. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe? 2
  3. W jakim celu, jakie i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe? 2

Jeżeli kontaktujesz się z nami na odległość                                                                3

  1. Formularz na stronie. 3
  2. Skrzynki mejlowe Fundacji. 3
  3. Kontakt telefoniczny. 3

Jeżeli odwiedzasz nasze media społecznościowe.                                                        3

  1. Profile Fundacji w mediach społecznościowych. 3
  2. Komunikatory mediów społecznościowych. 4

Jeżeli korzystasz z naszego newslettera.                                                                    4

Jeżeli jesteś naszym darczyńcą.                                                                                  4

Jeżeli jesteś naszym kontrahentem.                                                                            5

Jeżeli jesteś przedstawicielem naszych grantodawców lub naszych partnerów          6

Jeżeli jesteś uczestnikiem organizowanych przez nas wydarzeń.                                 6

  1. Przez jaki czas przetwarzamy dane osobowe 6
  2. Jakie zabezpieczenia chronią Twoje dane osobowe 7

Przetwarzanie danych w chmurze                                                                             7

Nie profilujemy na podstawie zgromadzonych danych osobowych.                           7

  1. Jakie są Twoje uprawnienia w zakresie przetwarzania danych? 7

Rezygnacja z wybranych usług.                                                                                 8

Skarga na nasze działania w zakresie danych osobowych.                                          8

  1. W jaki sposób wykorzystujemy pliki cookies i logi serwera? 8

Pliki cookies                                                                                                              8

Google Analytics                                                                                                      9

Narzędzia mediów społecznościowych                                                                       9

Logi serwera                                                                                                             9

 

1.    Kto przetwarza Twoje dane osobowe?

W rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych nasza Fundacja jest Administratorem Twoich danych osobowych. Jeżeli w dalszej części Polityki będziemy odnosić się do Fundacji lub Administratora, to zawsze chodzi o Fundację Dobrej Muzyki z siedzibą w Świdnicy, 58-105, ul. Gen. W. Sikorskiego 15/4, KRS: 0000442010.

We wszelkich sprawach związanych z danymi osobowymi, możesz skontaktować się z nami poprzez: numer telefonu 784 242 023, adres e-mail: kontakt@fundacjadobrejmuzyki.pl lub korespondencyjnie (na wyżej podany adres Fundacji).

Twoje dane osobowe mogą być również przetwarzane przez naszych podwykonawców, którzy pomagają nam w świadczeniu usług. Dokładamy starań, aby wszystkie podmioty przetwarzające Twoje dane osobowe zapewniały właściwą ochronę Twoich danych osobowych, na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

2.    Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym podmiotom:

  1. Do celów promocyjnych fotografie lub filmy z naszych wydarzeń mogą zostać przekazane mediom elektronicznym i mediom tradycyjnym, a na niektórych z tychże fotografii lub filmów może zostać uwieczniony wizerunek niektórych uczestników.
  2. Firma dostarczająca system do wysyłki newsletterów, tylko w przypadku, gdy zapiszesz się na newsletter.
  3. Firmom obsługującym systemy teleinformatyczne w celu obsługi przekazywanych przez Ciebie darowizn, tylko w przypadku, jeśli zdecydujesz się przekazać nam darowiznę za pośrednictwem tych systemów.
  4. Firmie księgowej, z której usług korzystamy, w przypadku, gdy otrzymujesz od nas fakturę, wystawiasz dla nas fakturę lub zawierasz z nami umowę związaną z płatnościami.
  5. Dostawcy usług hostingowych.
  6. Firmie programistycznej, obsługującej strony internetowe.
  7. Właścicielom platform mediów społecznościowych, w przypadku, jeżeli odwiedzasz nasze profile lub kontaktujesz się z nami poprzez nie.
  8. Dostawcy usług tzw. chmury w celu czynności administracyjnych i przechowywanie dokumentów.
  9. Dostawcom komunikatorów internetowych w celu bieżącej komunikacji osób zarządzających naszą Fundacją lub osób prowadzących poszczególne działania. Ze względu na prowadzenie przez nas dużej części działań w formie zdalnej, korzystamy z komunikatorów w celu szybszej i efektywniejszej pracy.
  10. Dostawcy usługi zdalnego zarządzania projektem w celu planowania i zarządzania działaniami Fundacji, możemy w ramach tego narzędzia przetwarzać zwłaszcza imiona, nazwiska, adresy, mail i telefony osób z którymi współpracujemy lub z którymi planujemy kontakt.
  11. W przypadku sporów prawnych Twoje dane osobowe mogą zostać powierzone osobom zajmującym się naszą obsługą prawną, w celu zapewnienia ochrony prawnej.
  12. Możemy mieć obowiązek udzielania informacji na temat danych osobowych upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań. Takie żądania dotyczą najczęściej ścigania i karania czynów karalnych.

W przypadku niektórych rozwiązań technicznych (media społecznościowe) Twoje dane mogą znaleźć się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Jest to spowodowane dostarczaniem tych rozwiązań przez firmy amerykańskie. Każdorazowe takie przekazanie odbywa się zawsze w zgodzie z przepisami europejskimi.

3.    W jakim celu, jakie i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Dane osobowe przetwarzamy na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przepływem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz postanowień niniejszej Polityki Prywatności.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o celach przetwarzania danych osobowych i podstawach prawnych przetwarzania.

Jeżeli kontaktujesz się z nami na odległość:

Twoje dane osobowe są nam potrzebne do nawiązania i prowadzenia komunikacji. Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, na podstawie prawnie uzasadnionego celu, którym jest udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania kierowane z wykorzystaniem formularza kontaktowego lub w innej formie. Dane osobowe będą również przetwarzane po zakończeniu kontaktu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którą jest usprawiedliwiony cel archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości i obrony przed potencjalnymi roszczeniami.

  1. Formularz na stronie. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, jeżeli skontaktujesz się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.
  2. Skrzynki mailowe Fundacji. Jeśli skontaktujesz się z nami poprzez adresy naszych skrzynek mailowe, w celu kontaktu z Tobą będziemy przetwarzać adres Twojej poczty mailowej, który może zawierać Twoje dane osobowe, oraz inne podane przez Ciebie w treści wiadomości dane osobowe.
  3. Kontakt telefoniczny. W przypadku, gdy skontaktujesz się z nami telefonicznie, będziemy przetwarzać Twój numer telefonu i dane, które zostaną przez Ciebie podane w trakcie rozmowy telefonicznej.

Jeżeli odwiedzasz nasze media społecznościowe.

W ramach prowadzonych przez nas profilów w mediach społecznościowych Twoje dane osobowe mogą zostać przetworzone w wyniku interakcji, wynikających ze sposobu działania danego systemu (np.: polubienia, komentarze, udostępnienia, obserwowania). Dane osobowe, które zostają przetworzone na naszych profilach, zależą wyłącznie od Ciebie i ustawień Twojego profilu w systemie obsługującym wybrane media. Każdorazowo Ty decydujesz o pozostawieniu takich danych osobowych. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych w ramach profili w mediach społecznościowych znajdują się w politykach prywatności poszczególnych właścicieli.

 

  1. Profile Fundacji w mediach społecznościowych. Podstawą przetwarzania danych osobowych pozostawionych w mediach społecznościowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda wynikająca z dodania komentarza lub innej interakcji. Uprawnienia związane z danymi osobowymi (usunięcie, modyfikacja) możesz realizować w ramach swojego konta użytkownika w systemie obsługującym Twój profil w mediach społecznościowych.

Na podstawie danych z mediów społecznościowych (pozostawione polubienia, obserwowania lub inne interakcje) możemy kierować działania marketingowe własnej działalności, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadnionego celu, którym jest promocja naszej działalności. Każdorazowo działania marketingowe są kierowane do ogółu obserwujących nasze profile osób. W ramach konkretnych działań możemy korzystać z narzędzi statystycznych, dostarczanych przez właścicieli poszczególnych mediów.

Zanonimizowane dane statystyczne zbieramy i analizujemy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli w uzasadnionym celu usprawnienia prowadzonej przez nas działalności.

W danym systemie mediów społecznościowych możemy prowadzić listę blokowanych użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), na podstawie prawnie uzasadnionego celu, którym jest uniemożliwienie dodawania komentarzy sprzecznych z prawem i dobrymi obyczajami.

  1. Komunikatory mediów społecznościowych. W przypadku gdy kontaktujesz się z nami poprzez komunikatory mediów społecznościowych, możemy przetwarzać dane osobowe, które udostępniasz w swoim profilu i które są publicznie dostępne. W ramach prowadzonej z Nami korespondencji przez te komunikatory możesz podać także inne dane osobowe, które będą przez nas przetwarzane w celu komunikacji i w celu archiwizacji. W każdym przypadku dane te są przechowywane na serwerach właścicieli poszczególnych komunikatorów (mediów społecznościowych), a ich przetwarzanie jest regulowane oddzielnymi umowami lub regulaminami. Przetwarzanie Twoich danych na tych serwerach, z naszej strony, jest ograniczone do dostępu i prowadzenia bieżącej komunikacji.

 

Podstawą przetwarzania w tym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, na podstawie prawnie uzasadnionego celu, którym jest udzielanie odpowiedzi na zapytania kierowane z wykorzystaniem komunikatorów mediów społecznościowych. Dane osobowe będą również przetwarzane po zakończeniu kontaktu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którą jest usprawiedliwiony cel wykazania jej przebiegu w przyszłości i obrony przed potencjalnymi roszczeniami. Dane przetwarzane w ramach komunikatory mediów społecznościowych pozostają na serwerach właścicieli poszczególnych komunikatorów, a ich archiwizacja regulowana jest oddzielnymi umowami lub regulaminami.

Jeżeli korzystasz z naszego newslettera.

Zapisując się na newsletter, przekazujesz nam adres Twojej skrzynki mailowej, który może zawierać Twoje dane osobowe.

Zgadzając się na newsletter, wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną. Dane przekazane podczas zapisu do newslettera wykorzystywane są w celu przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona podczas zapisywania się na newsletter.

Twoja zgoda może być w każdej chwili cofnięta za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres kontakt@fundacjadobrejmuzyki.pl.

Jeżeli zrezygnujesz z otrzymywania newslettera, Twoje dane będą nadal przechowywane w naszym systemie w celu udokumentowania zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych (czyli Twojej zgody) oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami w tym zakresie, na podstawie uzasadnionego interesu, o którym mowa w art. 6 ust. 1. lit. f RODO.

Naszym podwykonawcą w zakresie obsługi systemu wiadomości przez newsletter jest MailerLite Ltd. Więcej o bezpieczeństwie danych osobowych tej firmy znajdziesz pod tym linkiem: https://www.mailerlite.com/gdpr-compliance

Jeżeli jesteś naszym darczyńcą:

Jeżeli decydujesz się przekazać nam darowiznę, przetwarzamy Twoje dane osobowe, niezbędne do przekazania darowizny. Celem przetwarzania Twoich danych jest umożliwienie przekazywania środków finansowych w formie bezpośrednich wpłat oraz poprzez zewnętrznych operatorów teleinformatycznych postaci darowizn na odpowiednie konto naszej Fundacji. Ponadto przetwarzamy Twoje dane w celu prowadzenia zbiórek publicznych i udziału w innych programach zbiórek na rzecz działalności naszej Fundacji oraz w celu zapewnienia wymaganej sprawozdawczości dla potrzeb rozliczenia darowizn, zgodnie z obowiązującym prawem.

Darczyńcy to bardzo ważne osoby w naszej działalności. Dlatego jeżeli dokonujesz wpłat lub wspierasz nas w inny sposób będziemy chcieli utrzymać z Tobą kontakt. Przede wszystkim w celu przedstawieniu Ci rezultatów naszej pracy, której część została przez Ciebie dofinansowana. Rozwojowi działań w obszarze kultury bardzo pomaga stałe finansowanie, dlatego zachęcamy również darczyńców do regularnego wspierania i w tym celu także możemy się z Tobą kontaktować. Z naszymi stałymi darczyńcami chcemy utrzymywać kontakt poprzez: regularną wysyłkę maili, telefon lub tradycyjnych listów – w zależności, od danych które posiadamy. Oczywiście szanujemy Twoją prywatność i w każdym momencie możesz zrezygnować z pozostawania z nami w kontakcie – wystarczy kliknąć w opcję rezygnacji z otrzymywania wiadomości w stopce każdego z naszych maili do Ciebie lub przesłać nam taką informację jednym z naszych kanałów komunikacji.

Podstawą przetwarzania Twoich danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, który stanowi rozliczenie pozyskanych wpłat w celu realizacji obowiązków nałożonych przez aktualne przepisy prawa. Ponadto przetwarzamy Twoje dane w zakresie niezbędnym do wykonania umowy, jaką zawierasz z nami, wpłacając środku finansowe na nasze konto, a także na podstawie Twojej umowy, jaką zawierasz z zewnętrznym operatorem, przekazując nam darowiznę, oraz na podstawie naszej umowy zawartej z zewnętrznym operatorem (art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO).

Kontakt z darczyńcami realizujemy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadnionego celu, którym jest promocja działalności Administratora.

Udostępnione zostaną dane księgowe, w tym dokumentacja przepływów finansowych i podpisane umowy. Odbiorcami Twoich danych są banki, urzędy skarbowe, organy państwowe lub inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na nas obowiązków związanych z rozliczeniem otrzymanych darowizn (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Ponieważ niektóre systemy teleinformatyczne korzystają z narzędzi dostarczanych przez firmy amerykańskie, Twoje dane mogą znaleźć się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Każdorazowe takie przekazanie odbywa się zawsze w zgodzie z przepisami europejskimi.

Jeżeli jesteś naszym kontrahentem:

Twoje dane jako zleceniobiorcy lub wykonawcy zadań zleconych, związane z rozliczeniami finansowymi są przekazywane do biura rachunkowego: Biuro Usług Rachunkowych i Doradczych Teresa Wieczorek, ul. Sudecka 87/4, 58-500 Jelenia Góra. Jako nasz kontrahent masz obowiązek podać nam swoje dane osobowe w zakresie wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa o rachunkowości i prawa podatkowego, w tym rozliczania transakcji i wystawiania dokumentów księgowych.

Również w celu nawiązania współpracy z nami przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych może być konieczne (więcej o naszym przetwarzaniu danych osobowych dowiesz się z poprzedniego rozdziału –  Jeżeli kontaktujesz się z nami na odległość).

Podstawą przetwarzania danych naszych kontrahentów jest zawarcie i wykonanie umowy, jaką zawarliśmy z Tobą na potrzeby współpracy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także w celu udzielenia odpowiedzi na kierowane do nas zapytania i propozycje prowadzenia współpracy, czyli ze względu na nasz prawnie uzasadniony interes, którym jest możliwość kontaktu z osobami kierującymi zapytania do nas (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Twoje dane osobowe są również przetwarzane dla celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów, którymi jest archiwizacja korespondencji i naszych działań w ramach współpracy z Tobą na potrzeby wykazania ich przebiegu w przyszłości i obrony przed potencjalnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Dane współpracowników w sprawach księgowych przetwarzamy w celu realizacji prawnych wymogów wynikających z przepisów prawa o rachunkowości i podatkowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci archiwizacji danych, ochrony przed roszczeniami i zapewnienia rozliczalności działań mających skutki rachunkowe lub podatkowe (art. 6 ust.1 lit. f RODO).

Możemy także przetwarzać Twoje dane za pośrednictwem narzędzi IT, które wykorzystujemy dla usprawnienia naszych działań, a o których więcej przeczytasz w:  Przetwarzanie danych w chmurze.

Jeżeli jesteś przedstawicielem naszych grantodawców lub naszych partnerów, przetwarzamy Twoje dane osobowe na potrzeby komunikacji związanej z realizacją i rozliczaniem wydarzeń, czyli na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W zakresie komunikacji i narzędzi poszczególnych mediów społecznościowych, więcej o naszym przetwarzaniu danych osobowych dowiesz się z poprzedniego rozdziału – Jeżeli kontaktujesz się z nami na odległość.

Jeżeli jesteś uczestnikiem organizowanych przez nas wydarzeń:

Uczestnictwo w organizowanych przez nas wydarzeniach jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikowanie materiałów z Twoim wizerunkiem w celu wizualizacji wydarzeń (promocji działań) i upowszechniania ich rezultatów (umożliwiania zapoznania się z jego efektami innym osobom, w szczególności poprzez zdjęcia i filmy). Odmowa udzielenia takiej zgody może wiązać się z niemożnością uczestnictwa w wydarzeniu. Promowanie wydarzeń i ich wpływu na uczestników jest nieodłącznym elementem działań, które bardzo trudno osiągnąć bez wykorzystania wizerunku. Jednocześnie publikujemy wyłącznie materiały dobrej jakości, nieośmieszające i nienaruszające godności osób na nich prezentowanych. Materiały promocyjne możemy również przekazywać mediom oraz innym podmiotom udostępniającym takie informacje (np. portale edukacyjne, bazy wiedzy, zestawy dobrych praktyk).

Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest Twoja zgoda na publikację wizerunku, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jednocześnie prowadzone działania promocyjne podejmujemy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest promocja naszej działalności poprzez działania informacyjne, każdorazowo kierowane do ogółu obserwujących nasze profile osób, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

4. Przez jaki czas przetwarzamy dane osobowe?

Twoje dane osobowe są przetwarzane przez okresy wskazane przepisami prawa lub gdy jest to konieczne do realizacji naszych usług i zachowania zasady rozliczalności.

Dane osobowe w naszych mediach społecznościowych będą przetwarzane do czasu funkcjonowania naszego profilu, chyba że wcześniej zdecydujesz się na usunięcie danej interakcji, polubienia lub komentarza.

Dane podane na potrzeby zapisania się do newslettera, będą przetwarzane przez czas funkcjonowania newslettera. Jeżeli wcześniej zrezygnujesz z jego otrzymywania, będziemy przechowywać Twoje dane w systemie na potrzeby wykazania udzielenia przez Ciebie zgody, co stanowi nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Dane osobowe są przetwarzane w okresie niezbędnym do realizacji wydarzenia oraz po jego zakończeniu w aspekcie jego ewaluacji, rozliczenia, promocji i upowszechniania. Część z danych, w szczególności związanych z dokumentami finansowanymi i rozliczeniem, może być przetwarzana bezterminowo.

Dane osobowe współpracowników są przechowywane przez czas współpracy z osobą zainteresowaną oraz po jej zakończeniu w celu archiwizacji korespondencji i obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane osobowe współpracowników będące danymi podatkowymi i związane z ich prowadzeniem dokumenty są przechowywane do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej. Pozostałe dane do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu. Po upływie tego okresu dane będą usunięte.

5. Jakie zabezpieczenia chronią Twoje dane osobowe?

Nasza strona jest zaopatrzona w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych pozostających pod naszą kontrolą przed ich utratą, niewłaściwym wykorzystaniem czy modyfikacją. Ochronie podlegają wszelkie informacje ujawnione nam przez Ciebie, zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności.

Dokładamy wszelkich starań, aby narzędzia IT, z których korzystamy w ramach naszych działań, były należycie zabezpieczone i chroniły dane osobowe w nich przetwarzane. W szczególności dotyczy to ochrony haseł dostępu i ograniczania dostępu do kręgu osób uprawnionych.

Dane osobowe przechowywane w naszej siedzibie zostały zabezpieczone tak, aby informacje te nie znalazły się w rękach osób niepowołanych. Dostęp do danych osobowych ma tylko ograniczona liczba osób, dla których korzystanie z tych danych jest niezbędne do realizacji powierzonych zadań.

Przetwarzanie danych w chmurze

Twoje dane osobowe oraz Twój wizerunek, w formie zdjęć i filmów, list darczyńców z nazwiskami i danymi teleadresowymi, umów, dokumentów księgowych i innych, są przechowywane przez nas w chmurze na koncie Google Workspace. Ponieważ korzystamy z planu przeznaczonego dla organizacji pozarządowych, Twoje dane mogą być przetwarzane poza obszarem EOG. Dane te mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jednak Google gwarantuje, że każdorazowe takie przekazanie odbywa się w zgodzie z przepisami europejskimi, w tym RODO (GDPR) i spełnia standardy ochrony danych osobowych.

Korzystamy również z innych narzędzi przetwarzających dane w chmurze takich jak: Slack, Signal i Asana, w celu bieżącej komunikacji, planowania i zarządzania działaniami Fundacji. Możemy w ramach tych narzędzi przetwarzać zwłaszcza imiona, nazwiska, adresy, mail i telefony osób z którymi współpracujemy lub z którymi planujemy kontakt. Ze względu na prowadzenie przez nas dużej części działań w formie zdalnej, korzystamy z tych komunikatorów w celu szybszej i efektywniejszej pracy. Dane te mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jednak firmy te gwarantują, że każdorazowe takie przekazanie odbywa się w zgodzie z przepisami europejskimi, w tym RODO (GDPR) i spełnia standardy ochrony danych osobowych.

Podstawą przetwarzania Twoich danych jest Twoja zgoda lub nasz prawnie uzasadniony interes, jakim jest organizacja, realizacja i zgodne z prawem rozliczanie naszych działań, a także przygotowanie promocji naszych wydarzeń poprzez działania informacyjne. Po Twojej rezygnacji dane są nadal przechowywane w systemie w celu udokumentowania zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami w tym zakresie.

Nie profilujemy na podstawie zgromadzonych danych osobowych.

Nasza Fundacja nie wykorzystuje danych osobowych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

6.    Jakie są Twoje uprawnienia w zakresie przetwarzania danych?

Masz prawo do żądania: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu lub przenoszenia swoich danych osobowych. Prawa te mogą być ograniczone na podstawie naszych uzasadnionych interesów (np.: przechowywania niektórych danych osobowych na wypadek obrony przed roszczeniami).

Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Twojej zgody, masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody. W przypadku cofnięcia zgody i braku innej podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych, niezwłocznie usuniemy Twoje dane osobowe.

We wszelkich sprawach związanych z danymi osobowymi, możesz skontaktować się z nami poprzez adres e-mail: kontakt@fundacjadobrejmuzyki.pl lub korespondencyjnie (na wyżej podany adres Fundacji).

Zawsze przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznasz, że naruszyliśmy przepisy ochrony danych osobowych.

W zakresie poszczególnych uprawnień Twoje prawa mogą być ograniczone poprzez:

  1. Konieczność zapewnienia rozliczeń z właściwymi organami państwa, w przypadku dokumentów finansowych i innych dokumentów księgowych.
  2. Zapewnienie dowodów wykazania Twojej zgody na przetwarzanie danych.
  3. Przechowywania danych osobowych potrzebnych do obrony przed roszczeniami, do czasu upływu ich przedawnienia (np.: archiwizacji treści korespondencji).

Rezygnacja z wybranych usług.

Każdy użytkownik newslettera ma taką możliwość poprzez skorzystanie z opcji wypisania się z jego otrzymywania. Można tego dokonać, postępując według instrukcji dołączonej do treści wysyłanych e-maili (newsletter). Jeżeli zrezygnujesz z jego otrzymywania, będziemy przechowywać Twoje dane w systemie na potrzeby wykazania udzielenia przez Ciebie zgody, co stanowi nasz uzasadniony interes.

Jeżeli korzystasz z naszej strony internetowej, możesz dokonać zmiany w zakresie plików cookies. Przeglądarka internetowa umożliwia również usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w swojej przeglądarce internetowej. Pamiętaj, że ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszej stronie.

Jeżeli nie chcesz dłużej śledzić naszych profili w mediach społecznościowych, możesz w każdej chwili cofnąć obserwowanie/polubienie lub inną interakcję poprzez wizytę na naszym profilu. Zasady obserwowania profili, wyświetlania informacji o nich i wycofywania polubień są regulowane przez właścicieli mediów społecznościowych, na które nie mamy wpływu.

Jeżeli jesteś naszym darczyńcą, ale nie chcesz pozostawać z nami w kontakcie w celu otrzymywania podziękowań i uzyskiwania informacji o naszych działaniach, możesz zrezygnować – wystarczy kliknąć w opcję rezygnacji z otrzymywania wiadomości w stopce każdego z naszych maili do Ciebie lub przesłać nam taką informację jednym z naszych kanałów komunikacji.

Skarga na nasze działania w zakresie danych osobowych.

Zawsze przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uznasz że naruszyliśmy przepisy ochrony danych osobowych. Więcej informacji o organie nadzorczym znajdziesz na stronie: https://uodo.gov.pl

 

7. W jaki sposób wykorzystujemy pliki cookies i logi serwera?

Pliki cookies

Podczas pierwszej wizyty na naszej stronie wyświetlamy informacje na temat stosowania plików cookies. Jeśli nie chcesz otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszej stronie internetowej.

Informacje gromadzone przez cookies dotyczą Twojego: adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego. Używamy cookies w celu monitorowania i sprawdzania, w jaki sposób korzystasz z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie strony zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację.

Google Analytics

Jest narzędziem rejestrującym w sposób automatyczny Twoje zachowanie na naszej stronie, w celach statystycznych, na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostarczycielem narzędzia jest Google Ireland Limited. Dane te mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jednak Google gwarantuje, że każdorazowe takie przekazanie odbywa się w zgodzie z przepisami europejskimi, w tym RODO (GDPR) i spełnia standardy ochrony danych osobowych.

Wykorzystujemy Google Analytics wyłącznie w celu zyskiwania anonimowych informacji o ruchu na naszej stronie, tj.: ilość osób z niej korzystających, poświęconym czasie oraz miejsca, z którego nas odwiedzają. Dane te pozwalają nam lepiej wykorzystywać nasz czas pracy i rozwijać te obszary działań online, które cieszą się największym zainteresowaniem. Ograniczamy ilość analizowanych danych ze względu na nasze cele.

Narzędzia mediów społecznościowych

W formie wtyczek na naszej stronie internetowej, takich jak: Facebook, YouTube, Instagram. Jeżeli posiadasz profil na tych mediach, Twoja przeglądarka może nawiązać z nimi bezpośrednie połączenie. W ramach tych wtyczek zbierane są informacje o wyświetleniu przez Ciebie naszej strony internetowej.  Wtyczki umożliwiają również bezpośrednie przeniesienie treści z naszej strony do Twoich profili w mediach społecznościowych (przyciski interakcji oznaczone ikonami poszczególnych mediów społecznościowych). Dane te są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jednak każdorazowe takie przekazanie odbywa się zawsze w zgodzie z przepisami europejskimi. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych w ramach tych mediów znajdują się w politykach prywatności.

Logi serwera

W ramach korzystania z naszej strony internetowej przesyłane są zapytania do serwera, na którym znajduje się strona. Każde takie zapytanie zostaje zapisane w logach serwera. Tym samym informacje o Twoim korzystaniu ze strony podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony i nie są wykorzystywane przeze nas w celu Twojej identyfikacji. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania stroną i w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych dla Ciebie usług.

Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

  1. informacje o adresie Twojego IP,
  2. informacje o przeglądarce i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz,
  3. czas nadejścia zapytania i czas wysłania odpowiedzi,
  4. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
  5. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji HTTP,
  6. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Ciebie (referer link) – w przypadku gdy przejście nastąpiło przez odnośnik.

 

Jak zgłosić żądania realizacji Waszych praw dotyczących przetwarzania danych przez Fundację Dobrej Muzyki lub uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Fundację Dobrej Muzyki?

Aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, wycofać zgodę na przetwarzanie, lub skorzystać z innych przysługujących Wam praw, opisanych powyżej, należy napisać do nas:

  • na adres e-mail: kontakt@fundacjadobrejmuzyki.pl
  • lub na adres pocztowy: Fundacja Dobrej Muzyki, ul. Gen. W. Sikorskiego 15/4, 58-105 Świdnica.

Zarząd Fundacji Dobrej Muzyki

Polityka przyjęta w dniu 16.09.2022 Uchwałą Zarządu Fundacji nr 1/2022

Fundacja Dobrej Muzyki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.